
Dzięki określonemu profilowi klienta przedsiębiorca może trafić dokładnie do tych osób, na których mu zależy. Jego oferta od razu kierowana jest do właściwych adresatów. To oszczędność czasu i nerwów. Co jeszcze daje zawężenie rynku? Korzyści jest tyle, że każdy przedsiębiorca powinien się na to zdecydować.
Przede wszystkim dlatego, że nie ma usługi czy produktu, które dostosowane są do każdego. Im lepiej znamy potrzeby naszych klientów, a w tym: ich obawy, zwyczaje i przyzwyczajenia, tym łatwiej będzie nam wykreować to, co faktycznie im się przyda. Cały czas mając na uwadze to, że biznes ma rację bytu tylko wtedy, gdy spełnia prawdziwe potrzeby klienta.
— Stworzenie profilu sprawia, że będziesz się komunikować z klientem w sposób, w jaki do niego przemówi. Dzięki temu stworzysz szytą na miarę relację sprzedażową — mówi Michał Bartoszewicz, który poprowadził ostatnie spotkanie networkingowego, zorganizowane w ramach projektu. Podczas ćwiczeń grupowych przedstawił uczestnikom trzy metody określania persony i przytoczył ciekawe przykłady z procesu powstawania prawdziwych produktów. W drugiej, dyskusyjnej części spotkania głos zabrali też zaproszeni specjaliści. Wśród nich znaleźli się trener biznesu Grzegorz Sokołowski, twórczyni i właścicielka centrów kreatywnej rozrywki dla dzieci „Mądre Klocki” oraz „Warmiolandia Dagmara Dowgiałło, prezes i współwłaściciel Premium Dental Group Marek Dornowski i właścicielka PlaySchool Marta Niedźwiedź.
Listopadowy networking był już trzecim tego typu spotkaniem w trzeciej edycji SUYB. Kolejnym otwartym wydarzeniem będzie Demo Day 14 marca 2023 roku.
