Michał Bartoszewicz

Przedsiębiorca od kilkunastu lat tworzący nieszablonowe biznesy. Właściciel dwóch firm działających na rynku mediów: czasopisma lifestylowego Made in Warmia & Mazury oraz agencji kreatywnej Auris Media Group. Pracował dla marek takich Johnson & Johnson, Schwarzkopf, Costa Coffee, Michelin, Lotto czy Auchan. Zanim jednak w biznesie zaczął osiągać doskonałe wyniki, zaliczył kilka spektakularnych porażek. Swoje doświadczenie od kilku lat przekazuje jako trener biznesu. Uczy, jak rozwijać biznes zachowując harmonię między „mieć” a „być”. W projekcie odpowiedzialny za merytoryczną organizację szkoleń, trener, coach.

Anna Ciesielska

Od 13 lat związana z obszarem marketingu i sprzedaży. Ukończyła MBA Zarządzanie Biznesem International Executive oraz Szkołę Główną Handlową Zarządzanie Marką. Posiada doświadczenie w różnych sektorach rynku, głównie B2B. Pełni również funkcję menedżera inkubacji startupów. Specjalizuje się w budowie strategii oraz wyznaczaniu celów organizacji i procesów ich realizacji. Jej atutem jest dostrzeganie szerokiego obrazu i otoczenia marki. W projekcie pełni funkcję menedżera inkubacji.

Marek Ciesielski

Absolwent Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Szkoły Głównej Handlowej i Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Z poziomu ogólnopolskiej agencji marketingowej tworzył i egzekwował strategie oparte o event marketing i programy lojalnościowe. Jako Key Account Manager obsługiwał międzynarodowe korporacje, kierował marką prestiżowego wydawnictwa Malemen Magazine. Był odpowiedzialny za promocję i rozwój turystyki Olsztyna. Od 2014 roku układa i realizuje strategie szczególnie w obszarze digital dla przedsiębiorstw z szerokiego wachlarza branż. W projekcie odpowiada za strategie marketingowe startupów.

Maciej Felski

Absolwent studiów magisterskich i podyplomowych na UWM w Olsztynie oraz studiów podyplomowych na SGH w Warszawie. Trener, doradca z ponad 20-letnim doświadczeniem. Ukończył szkołę trenerów organizacji pozarządowych (STOP). Posiada wieloletnie doświadczenie w doradztwie dla MSP oraz JST. Doradca i trener w projektach skierowanych dla startupów obejmujący m.in. tworzenie strategii rozwoju, modeli biznesowych oraz biznesplanów. W projekcie pełni funkcję menedżera inkubacji.

Fot. Jarek Poliwko/Made In

Mateusz Krause
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie, zawód prawnika wykonuje od 2012r., zaś od 2013r. jest wpisany na listę radców prawnych pod nr OL-1448. Obsługuje podmioty gospodarcze na etapie przedsądowym, sądowym i egzekucji komorniczej. Prowadzi postępowania z zakresu prawa cywilnego, gospodarczego, handlowego i prawa pracy. Świadczy usługi doradcze i szkoli personel przedsiębiorców w zakresie gałęzi prawa cywilnego. W trakcie dotychczasowej praktyki reprezentował m.in.: ogólnopolskie sieci handlowe, podmioty zajmujące się obrotem wierzytelnościami, firmy z branży budowlanej, motoryzacyjnej, spożywczej, reklamowej i zarządców nieruchomościami. Prowadzi działalność w ramach dynamicznego zespołu radców prawnych i aplikantów radcowskich. W projekcie odpowiada za obsługę prawną jego uczestników.

Dorota Łutowicz-Głowacka

Z wykształcenia prawnik. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w doradztwie dla przedsiębiorstw oraz jednostek samorządu terytorialnego. Tworzy strategie rozwoju, modele biznesowe, biznesplany, studia wykonalności i wspiera przedsiębiorstwa i jednostki samorządu terytorialnego w staraniach o dofinansowanie zewnętrzne. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami inwestycyjnymi MŚP i JST. W projekcie pełni funkcję menedżera inkubacji.

Fot. Jarek Poliwko/Made In

Beata Waś

Dziennikarka, copywriterka i redaktorka. Absolwentka dziennikarstwa i nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Po studiach przez dziesięć lat związana z wydawcą „Gazety Olsztyńskiej”. Pracowała także w gabinecie marszałka województwa warmińsko-mazurskiego. Od dwóch lat związana z działem promocji Banku Żywności w Olsztynie. Po godzinach dziennikarka magazynu lifestylowego „Made in Warmia & Mazury”. Miłośniczka życia w duchu zero waste i zwierzolub. W projekcie odpowiedzialna za warstwę tekstową materiałów promocyjnych dla startupów.

Agnieszka Tańska

Dużo gada, ale i dużo robi. Każdy z nas się zastanawia, jak tak rozgadana i wiecznie roześmiana osoba potrafi upchać złożoną treść w jednym graficznym znaku. Ale to wynik bystrych obserwacji i – o dziwo – umiejętności słuchania klienta. Nie tyle tradycyjnych historii i oferty firmy, co anegdot, ciekawostek i nawyków (choćby – jaką piją kawę). Jak jest robota na warsztacie, nakłada słuchawki i znika w swoim świecie. A tam nietuzinkowe dźwięki, obrazy mistrzów sztuki i marzenia o podróżach. To one zapewne układają się w artystyczne wizje, które klient często podsumowuje jednym słowem: genialne! Bo oprócz oryginalnego pomysłu jest też masa treści. Niczym u japońskich mistrzów kaligrafii, którzy inspirują Agnieszkę – prosty symbol przepełniony znaczeniem. Wytatuowany lew na plecach to symbol jej charakteru. W robocie i negocjacjach drapieżna, prywatnie – łagodny, oddany bliskim kot. W projekcie odpowiada za identyfikację wizualną startupów.