Michał Bartoszewicz
Przedsiębiorca od kilkunastu lat tworzący nieszablonowe biznesy. Właściciel dwóch firm działających na rynku mediów: czasopisma lifestylowego Made in Warmia & Mazury oraz agencji kreatywnej Auris Media Group. Pracował dla marek takich Johnson & Johnson, Schwarzkopf, Costa Coffee, Michelin, Lotto czy Auchan. Zanim jednak w biznesie zaczął osiągać doskonałe wyniki, zaliczył kilka spektakularnych porażek. Swoje doświadczenie od kilku lat przekazuje jako trener biznesu. Uczy, jak rozwijać biznes zachowując harmonię między „mieć” a „być”. W projekcie odpowiedzialny za merytoryczną organizację szkoleń, trener, coach.


Anna Ciesielska
Od 13 lat związana z obszarem marketingu i sprzedaży. Ukończyła MBA Zarządzanie Biznesem International Executive oraz Szkołę Główną Handlową Zarządzanie Marką. Posiada doświadczenie w różnych sektorach rynku, głównie B2B. Pełni również funkcję menedżera inkubacji startupów. Specjalizuje się w budowie strategii oraz wyznaczaniu celów organizacji i procesów ich realizacji. Jej atutem jest dostrzeganie szerokiego obrazu i otoczenia marki. W projekcie pełni funkcję menedżera inkubacji.
Aneta Janikowska-Kiśluk
Ekspertka od projektów, edukatorka i animatorka, badaczka. Tworzy i rozwija międzynarodowe i innowacyjne projekty związane głównie z żywnością i żywieniem, przy realizacji których współpracuje z biznesem, nauką, producentami produktów lokalnych, rolnikami i startupami. Jest przedstawicielką Banku Żywności w Olsztynie pracach Europejskiego Instytutu Innowacji i Technologii w obszarze żywności (EIT Food). Posiada blisko 14-letnie doświadczenie projektowe oraz certyfikat trenera biznesu, które wykorzystuje m.in. do wsparcia przedsiębiorców w poszukiwaniu źródeł finansowania działalności gospodarczej czy przygotowywania biznesplanów oraz projektów o dofinansowanie. W wolnych chwilach nurkuje i zwiedza Europę kamperem. Do kwietnia 2021 r. koordynowała, obecnie wspiera ekspercko realizację projektu Speed Up Your Business.


Maciej Felski
Absolwent studiów magisterskich i podyplomowych na UWM w Olsztynie oraz studiów podyplomowych na SGH w Warszawie. Trener, doradca z ponad 20-letnim doświadczeniem. Ukończył szkołę trenerów organizacji pozarządowych (STOP). Posiada wieloletnie doświadczenie w doradztwie dla MSP oraz JST. Doradca i trener w projektach skierowanych dla startupów obejmujący m.in. tworzenie strategii rozwoju, modeli biznesowych oraz biznesplanów. W projekcie pełni funkcję menedżera inkubacji.
Fot. Jarek Poliwko/Made In
Dorota Łutowicz-Głowacka
Z wykształcenia prawnik. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w doradztwie dla przedsiębiorstw oraz jednostek samorządu terytorialnego. Tworzy strategie rozwoju, modele biznesowe, biznesplany, studia wykonalności i wspiera przedsiębiorstwa i jednostki samorządu terytorialnego w staraniach o dofinansowanie zewnętrzne. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami inwestycyjnymi MŚP i JST. W projekcie pełni funkcję menedżera inkubacji.
Fot. Jarek Poliwko/Made In


Ewelina Zdancewicz
Z wykształcenia i pasji dziennikarka. W zawodzie od 2012 roku. Przez wiele lat związana była z “Gazetą Olsztyńską”. Tworzyła treści jako SEO copywriter dla największych firm, takich jak m.in. Oferteo, Decathlon, VisionExpress, Shoper, Bayer Polska, Travelist i wielu innych. Pracowała także jako content manager edukacyjnej marki Dewelopuj, skierowanej do deweloperów. W projekcie odpowiada za teksty promocyjne dla startupów.
Agnieszka Tańska
Dużo gada, ale i dużo robi. Każdy z nas się zastanawia, jak tak rozgadana i wiecznie roześmiana osoba potrafi upchać złożoną treść w jednym graficznym znaku. Ale to wynik bystrych obserwacji i – o dziwo – umiejętności słuchania klienta. Nie tyle tradycyjnych historii i oferty firmy, co anegdot, ciekawostek i nawyków (choćby – jaką piją kawę). Jak jest robota na warsztacie, nakłada słuchawki i znika w swoim świecie. A tam nietuzinkowe dźwięki, obrazy mistrzów sztuki i marzenia o podróżach. To one zapewne układają się w artystyczne wizje, które klient często podsumowuje jednym słowem: genialne! Bo oprócz oryginalnego pomysłu jest też masa treści. Niczym u japońskich mistrzów kaligrafii, którzy inspirują Agnieszkę – prosty symbol przepełniony znaczeniem. Wytatuowany lew na plecach to symbol jej charakteru. W robocie i negocjacjach drapieżna, prywatnie – łagodny, oddany bliskim kot. W projekcie odpowiada za identyfikację wizualną startupów.


Aneta Filipowicz
Od blisko 14 lat buduje teorię, że sprzedaż i marketing to połączenie psychologii, analityki i odrobiny szaleństwa. Racjonalne podejście do marketingu wyrównuje nieszablonowym podejściem do klienta. Miłośniczka data driven marketingu, rozwiązań UX i Google Analytics. Wierzy, że za każdą decyzją klienta stoi szereg procesów, na które każdy przedsiębiorca ma ogromny wpływ. Pokazuje, że działania marketingowe nie wymagają dużych nakładów finansowych – liczą się chęci, poświęcony czas i autentyczność. Certyfikowana specjalistka Google i Facebooka. Ukończyła wiele kursów i szkoleń z zakresu marketingu, sprzedaży, marketingu internetowego, projektowania graficznego, różnych form wizualizacji marki oraz design thinking. Współpracowała z takimi brandami jak: PKO Bank Polski, Credite Agricole, Wizz Air i NBP.