II Edycja Speed Up Your Business

Inkubowane startupy

Agnieszka Trawińska - Herbe Design

Tworzy i projektuje od dziecka. Początkowo były to ubranka dla lalek i misiów, potem większe i bardziej okazałe formy dla rodziny i przyjaciół. Zawsze nietuzinkowe i bardzo kolorowe. Z czasem w pracowni Agnieszki Trawińskiej zaczęły powstawać niepowtarzalne swetry, płaszcze, torebki oraz sukienki w stylu couture. Dzisiaj to wyroby sygnowane jej marką Herbe Design działającą w sercu Warmii. Oferuje unikatowe wyroby tworzone z pasji. Pasji nie tylko do rękodzieła, ale też odkrywania właściwości roślin i szlachetnych przędz. Pracuje m.in. na wełnie merino, alpace, jedwabiu i kaszmirze, a także bawełnie, lnie i konopiach. To włókna, które dobrze przyjmują barwnik i dają mocno nasycone odcienie. A przede wszystkim są bezpieczne i niezwykle przyjemne dla skóry. Włóczki i materiały Agnieszka barwi sama bazując na szerokiej i ugruntowanej wiedzy o roślinach barwierskich. Eksperymentuje, odkrywa nowe palety barw. Daje materii nowe życie, a klientom gwarancję, że każdy jej wyrób jest zdrowy, bezpieczny i niepowtarzalny.

Startup o sobie

Damian Kurek, firma K-ink

Kiedy trafił w internecie na spektakularne efekty, jakie wall printer wprowadza do wnętrz, decyzja zapadła błyskawicznie. Znalazł chińskiego producenta i sprowadził pierwsze urządzenie do Polski. Od tamtej pory minęło wiele miesięcy, a lokalny rynek wciąż nie przestaje zachwycać się jego możliwościami. Nowoczesna drukarka precyzyjnie i szybko nanosi na pionową powierzchnię każdy, nawet najbardziej skomplikowany wzór. Zachód słońca, logo firmy, fotka z wakacji albo bliskie sercu motto – klienci spełniają marzenia, a Damian ma satysfakcję widząc na ich twarzach zachwyt. Jako elektrotechnik i pasjonat nowych technologii, wie, że nie każda nowinka przyjmuje się na rynku. Jednak wall print to wyjątkowe urządzenie, o czym świadczą opinie tych, którzy skorzystali z jego usług, również poza granicami Polski. Społeczność miłośników tej technologii i kontrahentów, którzy chcą współpracować z firmą, rozrasta się błyskawicznie. Dlatego K-ink wprowadził również sprzedaż i serwis tych nowoczesnych drukarek.

Startup o sobie

Firma Modena - producent energowiaty

Miłość do natury. To ona jest motorem napędowym ich działań i w życiu prywatnym i zawodowym. Mają jednak świadomość, że wszystko co nas otacza, w wyniku rabunkowej działalności człowieka może za jakiś czas zniknąć, a przynajmniej zubożeć. Dlatego w lutym 2021 roku połączyli pasję, wiedzę i doświadczenie. Głównym kierunkiem obranym przez firmę Modena, stały się rozwiązania prośrodowiskowe pozwalające na usprawnienie funkcjonalności domów jedno, wielorodzinnych i przedsiębiorstw. Pierwsze, funkcjonalne rozwiązanie, którego są autorami, jest ukłonem w stronę natury i nowoczesnych technologii. Energowiata którą stworzyli, łączy kilka pragmatycznych rozwiązań: osłona auta, miejsce na instalację fotowoltaiczną i zbiornik na deszczówkę. Docelowo będzie również wyposażona w ładowarkę do pojazdów elektrycznych oraz magazyn energii. Doświadczenie w doradztwie z dziedziny energetyki odnawialnej, pozwala im na poszerzenie oferty o produkty innych firm, jak panele fotowoltaiczne, magazyny energii, ładowarki do samochodów czy skuterów elektrycznych.

Startup o sobie

Paweł Dąbkowski - firma Flauta

Pomysł na portal „Z tamtej strony jeziora” narodził się w Warmińskiej Winnicy słynącej z regionalnego wina Herkus Monte ze szlachetnych szczepów winorośli. Paweł zebrał na nim wysokiej jakości produkty, których nie można znaleźć na sklepowych półkach. Bo Warmia i Mazury słynące z krajobrazów nieskażonych cywilizacją, wspaniałych miejsc do wypoczynku i życia inspirują także do tworzenia. Dociera do lokalnych producentów, rzemieślników i twórców ludowych, którzy stawiają na tradycję i unikatowość, a nie masową produkcję. Ich niszowe produkty misternie tworzone z sercem i ogromnym zaangażowaniem, są wizytówkami tego regionu. Pozwalają odkryć potencjał natury, poznać tradycje, receptury przekazywane często przez pokolenia. Firma współpracuje z rozpoznawalnymi markami jak m.in. Winnica Warmińska, Miodosytnia Nidzica, Wioska Prusów, Tygiel Warmiński, Koza na Lawendzie, Dzika Czekolada, Zmydlona, Kwaśne Jabłko. Ta baza małych manufaktur stale się powiększa. Ofertę zestawów prezentowych w tworzonych ręcznie skrzynkach, voucherów, degustacji win, nalewek i miodów oraz warsztatów firma kieruje do osób indywidualnych oraz firm, nie tylko z branży turystycznej.

Startup o sobie

Samochodowy.pl Sp z o.o.

Motoryzacja to ich pasja i sposób na życie. Od lat działają w tej branży, znają nie tylko przyjemność jaką daje, ale także jej bolączki. Choćby te, związane z serwisem i przeglądami aut leasingowanych. Korzystając z tej formy użytkowania samochodów, odczuli na własnej skórze wygórowane koszty ponoszone podczas okresowych przeglądów wymaganych przez autoryzowanych dealerów. Dotyczą one zwłaszcza narzuconych marży na części zamienne. Zaczęli dostarczać na przeglądy własne części z homologacją producenta. Tak narodził się pomysł stworzenia innowacyjnego sklepu z częściami samochodowymi, stawiającego nie tylko na wysoką jakość obsługi, ale także rozsądne ceny. W internetowym sklepie samochodowy.pl, oprócz sprzedaży części, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów samochodowych firma proponuje klientom gotowe paczki serwisowe, dedykowane konkretnym pojazdom. Współpracuje z największymi hurtowniami w Polsce, co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Strona internetowa stworzona w technologii Progressive Web Application (PWA) łączy w sobie najnowocześniejsze rozwiązania webowe i mobilne. Można zainstalować ją jako aplikację mobilną, ale zajmuje bardzo mało miejsca i dodatkowo działa offline. Swoją ofertę firma kieruje głównie do klientów indywidualnych.

Startup o sobie

Sylwia Kwaśnik-Wiercińska - IQ Beauty

Choć w ofercie ma klasyczne zabiegi upiększające, uświadamia klientki, że uroda emanuje także z ich wnętrza. Dlatego wizyta w olsztyńskim salonie IQ Beauty wiąże się nie tylko z nowym lookiem, ale też dawką motywacji. Jej wykształcenie pedagogiczne, coachingowo-rozwojowe, zacięcie i 20-letnie doświadczenie w branży beauty często skutkują metamorfozą klientek. Nie tylko tą zewnętrzną, ale przede wszystkim zmianą perspektywy i odkryciem swojego potencjału. Zaczęła swoją karierę w branży beauty od nauki makijażu, a dzisiaj jest w tym mistrzynią. Szkoli osoby indywidualne i grupy, jak naturalnie wydobyć rysy twarzy, piękno oczu i ust. W jej ofercie jest cała paleta makijaży: od codziennego, przez wieczorowy po przygotowanie do sesji fotograficznych, a także permanentny. Usługa „Bella dentro e fuori” (Piękna w środku i na zewnątrz) to kompleksowa kreacja wizerunku. Obejmuje m.in. analizę kolorystyczną i analizę stylu, konsultację wizerunkową: dobór fryzury i koloru włosów, oprawek okularów, ubrań. Sylwia towarzyszy klientkom podczas zakupów w drogerii i pomaga dobrać kosmetyki dla konkretnej skóry, bez zbytniego obciążania portfela. Nowoczesny kombajn kosmetologiczny do zabiegów pielęgnacyjnych dla wszystkich typów skóry to jej najnowsze odkrycie. Masaż, oczyszczanie, kwasy, ampułka i maska – odpowiednio dobrane pakiety dają natychmiastowe efekty.

Startup o sobie

Justyna Jurczyk - Lamium

Stary warmiński dom z duszą, dookoła las, śpiew ptaków i dzieci radośnie bawiące się wśród dzikiej przyrody. W tych okolicznościach narodził się ich pomysł na manufakturę Lamium. Jako miłośnicy życia w stylu eko i slow, a także pasjonaci zielarstwa, chcieli podzielić się namiastką nastroju, jaki mają każdego dnia. Tworzą go wieczory przy ognisku, ziołowe kąpiele w ogrodzie, zapach kwiatów i cennych roślin, które są ich sposobem na zdrowie i równowagę. Wosk rzepakowy, bawełniany knot i wysokojakościowe olejki zapachowe – to skład ich świec wykonywanych ręcznie. Palą się w szklanych opakowaniach aż przez 50 godzin, roztaczając w pomieszczeniu subtelny zapach. Wyselekcjonowane kompozycje zapachowe posiadają certyfikaty IFRA i wszystkie badania, które dowodzą bezpieczeństwa nawet podczas długiego palenia. Tworzone w jakości perfumeryjnej dają złożony aromat oparty na nucie serca, głowy i bazy. Woski przeznaczone do kominków zapachowych to naturalne nuty zapachowe, które podkreślają nastrój przestrzeni. Tworzone z najwyższej jakości wosku rzepakowego, sojowego i naturalnych olejków eterycznych, długo utrzymują się w powietrzu wprawiając w dobry nastrój. Świece i woski mogą być uniwersalnym prezentem dla kontrahentów, gadżetem reklamowym, a także zapachową wizytówką firmy – na życzenie personalizowaną.

Startup o sobie

Bogusław Tański - Evol Centrum Szkoleń

Czas, w którym kierował Centrum Szkoleń Budowlanych Warmińsko-Mazurskiego Zakładu Doskonalenia Zawodowego, pozwolił mu dogłębnie poznać rynek branżowych kursów. Rocznie opuszczało je ponad tysiąc absolwentów zdobywających nowe kwalifikacje zawodowe. Te doświadczenia pchnęły go do poszukiwań nowych skutecznych metod przyswajania wiedzy zawodowej. Takiej, która zostanie z pracownikiem na długie lata, a nie jedynie na czas egzaminu. Kiedy trafił na technologię VR wiedział, że zrewolucjonizuje ona rynek szkoleń. Dzisiaj prowadzi szkolenia branżowe z jej wykorzystaniem. Łączy je z częścią teoretyczną, pozwalającą na przyswojenie podstawowych zasad, które można wykorzystać w wirtualnym działaniu z pomocą gogli VR. Nowoczesne moduły szkoleniowe obejmują zagadnienia: BHP, wózki widłowe, suwnice, ewakuacja, pierwsza pomoc przedmedyczna. Firma przygotowuje indywidualne szkolenia dla grup oraz firm. Szkolenia prowadzone są również w trybie on-line.

Startup o sobie

Waterbrothers Sp. z o.o.

Żeglują, edukują i zarażają wodniackim backylem. Zaczynali przed laty od stowarzyszenia pasjonatów „Wodoodporni”. Dzisiaj na ich pokładzie jest ponad 30 osób: sterników, kapitanów, trenerów, ratowników, instruktorów, sędziów. Organizują rejsy na całym świecie, regaty, transportują jednostki pływające. Na bazie wiedzy i doświadczeń stworzyli innowacyjny produkt — nowoczesny system regatowy umożliwiający pasjonatom obserwację zawodników i analizę ich zmagań. Przetestowali go jesienią 2021 na morskich regatach w Chorwacji. Okazał się nie lada gratką dla fanów żeglarstwa zawodowego. Zainteresowanie ze strony partnerów z branży żeglarskiej zmotywowało ich do rozwijania tego systemu o kolejne funkcje. Obserwowanie jachtów podczas regat nie jest łatwe ze względu na duży obszar zmagań. Również trenerzy podczas kursów żeglarstwa nie są w stanie dać uwagi wszystkim uczestnikom. Innowacyjny system do wizualizacji i analizy regat, który opracowali, wychodzi naprzeciw potrzebom pasjonatów i instruktorów żeglarstwa. Podczas zmagań na tafli wody, każdy jacht jest wyposażony w kamery 360, transmitujące i nagrywające pracę załogi. System GPS sprzężony z wiatromierzem pomaga stworzyć komputerową wizualizację taktyki. Kibice na lądzie, przed ekranami lub urządzeniami mobilnymi mogą oglądać obraz z kamer poszczególnych jachtów oraz obserwować wizualizację komputerową przebiegu regat. Rejestrując zmagania, system pozwala szczegółowo analizować je w dowolnym czasie.

Startup o sobie

Pug2Play Sp. z o.o.

Od lat obserwują, jak rozwija się na świecie rynek oferujący coraz więcej możliwości rozrywki i relaksu dla dzieci i dorosłych. Odkrywanie i ulepszanie go stało się ich pasją. Rozwiązania, które oferują m.in. w Energylandii — największym parku rozrywki w Polsce, sprawiają, że zabawa jest jeszcze bardziej emocjonująca, a inwestorzy zwielokrotniają swoje zyski. Działają w kilku obszarach, tworząc kompleksową ofertę dla stacjonarnych i sezonowych salonów gier: dystrybucja nagród, doradztwo w zakresie optymalizowania przychodów oraz innowacyjne rozwiązanie informatyczne umożliwiające zarządzanie parkami i centrami rozrywki. Pozwala podnieść dochody inwestora na poziomie 30 procent. Rozwiązanie składa się z hardware’u obejmującego autorski i innowacyjny gameboard. Instalowany jest do większości typów urządzeń, umożliwia rozgrywkę z wykorzystaniem specjalnej karty. Dzięki niej gracze mają dostęp do pełnych informacji dotyczących czasu trwania rozgrywki, ilości wykorzystanych kredytów czy uzyskanych elektronicznych biletów, a tym samym szansy na nagrodę. System pozwala także monitorować statystyki graczy, okresy najlepszego zysku i inwestować w najbardziej popularne maszyny. Firma sukcesywnie wprowadza innowacje do stref rozrywki m.in. w galeriach handlowych największych polskich miast, planują także wejście na rynek Wielkiej Brytanii czy Holandii.

Startup o sobie

I Edycja Speed Up Your Business

Inkubowane startupy

ASUN sp. z o.o.​

Nazwa spółki aSUN nawiązuje do „artificial sun” – sztucznego słońca i stawia na inteligentne eko-rozwiązania. Współpraca firmy z producentami żywności z Warmii i Mazur zaowocowała stworzeniem innowacyjnego efektywnego oświetlenia dla upraw roślin. Opracowany system pozwala uzyskać optymalne warunki uprawy przez cały rok i uniknąć problemów z dostarczaniem odpowiedniego światła dla roślin. Projekt dedykowany jest m.in. właścicielom wielohektarowych upraw w szklarniach i foliowych tunelach, ale pozwoli też zmaksymalizować plony w przydomowych ogrodach. Oprócz lamp aSUN pracuje m.in. nad bezprzewodowym systemem do pomiaru parametrów wód, systemem pozycjonowania w szklarniach i budynkach przemysłowych, innowacyjnymi rozwiązaniami światła z użyciem diody led. Tworzy rozwiązania, które pozwolą na opłacalną produkcję czystej i zdrowej żywności — docelowo w każdym zakątku świata.

Zespół aSUN tworzy Radosław Kurenda, informatyk z wieloletnim doświadczeniem przy projektowaniu i integracji systemów zabezpieczeń i systemów zarządzania budynkami oraz Sebastian Jestadt, przedsiębiorca, który brał udział w innowacyjnych projektach, z których jeden został sfinalizowany zgłoszeniem patentowym.

Startup o sobie

Custom Drinks Szymon Fiedorowicz

Nie ma dla nich znaczenia rodzaj wydarzenia — urodziny, wesela, kinderbar, event kulturalny czy firmowy bankiet. Mobilny bar, szkło na każdą okazję, ubiory i dodatkowe atrakcje dopasowują do okoliczności imprezy. Ekipa Custom Drinks stworzyła jedyną w swoim rodzaju ofertę eventową popartą niszowymi umiejętnościami w dziedzinie kuchni molekularnej czy tzw. hydrosommelierstwa. Serwują klasyczne drinki lub wyczarowują parujące mikstury, autorskie welcome drinki, wyjątkowe szoty. Są przygotowani i na plener i na salę bankietową, na oficjalną imprezę w garniturach albo luźne pool party. Ich warsztaty barmańskie, baristyczne i hydrosommelierskie to pomysł na integrację — zarówno firmową, jak i rodzinną. Towarzyszące wydarzeniom atrakcje jak m.in. multimedia, fotobudka, światła, muzyka i taniec na żywo plus personalizowane gadżety, dopełniają oprawę imprezy. Powołana przez nich aktywność pod nazwą Custom Kids organizuje niezapominane eventy dla dzieci. W ich laboratorium maluchy mogą wcielić się w szalonych naukowców, przygotowują także wydarzenia tematyczne — wcielają się m.in. w superbohaterów, piratów, minionki. Zespół tworzy Szymon Fiedorowicz – barman, barista, hydrosommelier oraz Kamil Byliński doświadczony w branży gastronomicznej i rozrywkowej.

Startup o sobie

E-sportsponsorship sp. z o.o.

Platforma e-sportsponsorship.com zrzesza fanów wirtualnych rozgrywek pod znakiem FIFA, League of Legends, Call of Duty, Fortnite czy Tibia. To pierwszy portal łączący graczy ze sponsorami, którzy chcą zainwestować w ich potencjał. Dla tych pierwszych to okazja, aby rozwinąć skrzydła w gamingowym świecie, skompletować sprzęt sportowy, pokryć koszty udziału w zawodach czy treningów. Dla inwestorów – szansa na niestandardową promocję nie tylko w przestrzeni wirtualnej. Oprócz możliwości typowo inwestycyjnych, portal zapewni również inne korzyści związane z budowaniem marki w Internecie – powierzchnię na loga i treści reklamowe w przestrzeni portalu, kampanię promocyjną, budowanie wizerunku CSR. Portal e-sportsponsorship.com da sponsorom możliwość pomnażania wartości kapitału na zasadach podobnych do obowiązujących na giełdzie papierów wartościowych oraz tokenów personalnych. Inteligentne rozwiązania portalu umożliwią kontakt inwestorów z graczami uwzględniając ich umiejętności, cel sportowy, wiek, lokalizację itp.

Idea e-sportsponsorship powstała podczas spotkania grupki miłośników e-sportu na wydarzeniu Startup Weekend Olsztyn. Wypracowali wspólnie projekt i zgłosili go do programu Startup Heroes prowadzonego przez Park Technologiczny w Ełku i w Olsztynie. Członkowie zespołu mają doświadczenie w prowadzeniu marketingu sportowego oraz sponsoringu w korporacjach i teamach sportowych. Ich kompetencje zostały uzupełnione o umiejętności aktywnych e-graczy, programistów i ekonomistów.

Startup o sobie

Lokalny Produkt Spółka Cywilna

Wysoka jakość i tradycyjny smak, krótki łańcuch dostaw, wsparcie dla drobnych producentów. Zalet lokalnych produktów jest tak wiele, że zainspirowały grupę przedsiębiorczych kobiet do stworzenia spółki Lokalny Produkt, która umożliwia ich produkcję na większą skalę. Przetwory z dziko rosnących owoców czy ziół, albo dziczyzny, mają szansę dotrzeć nie tylko do indywidualnego klienta, ale też hoteli czy restauracji stawiających na regionalny, sezonowy produkt. Marka od której firma rozpoczęła współpracę to Mazurskie Słoiki słynące z jakościowych przetworów.

Firma organizuje zbiory surowców, produkcję i sprzedaż. Wśród nich są np. płatki dzikiej róży, maliny, kwiaty i owoce czarnego bzu, pędy sosny, rokitnik, pokrzywa czy mniszek lekarski, z których powstają aromatyczne i zdrowe konfitury czy syropy według tradycyjnych receptur. Obecnie posiadają zakład przetwórczy na terenie regionu i sieć kilkunastu lokalnych producentów, którzy przetwarzają produkty zgodnie z tradycyjnymi recepturami i standardami. Docelowo chcą sięgnąć do lokalnych zasobów natury w innych regionach Polski i rozbudowywać bazę o sieć małych lokalnych przetwórni w miejscach występowania surowca.

Startup o sobie

Magdalena Ogińska - Loomberry

Macierzyństwo zainspirowało Magdę Ogińską do stworzenia w 2017 roku marki Loomberry stawiającej na roślinne, wysokojakościowe przędze. Rozpoczęła działalność od utkania na krośnie chusty do noszenia swojego synka, obecnie tworzy je na zamówienie innych przyszłych mam. Jakość roślinnych przędz, na których pracuje m.in. len, bawełna, konopie, pokrzywa, jedwab, wełny, wiskozy to gwarancja, że przeżyją długi etap macierzyństwa. W jej ofercie są też m.in. szale, tekstylia domowe, akcesoria kobiece i męskie, tworzone według indywidualnych pomysłów klientów. Jej tkaniny są alternatywą dla wyrobów przemysłowych tworzonych taśmowo. Podkreślają indywidualny styl miłośników rzemiosła i życia w zgodzie z naturą. Przyjazne dla skóry, oddychające tkaniny z naturalnych przędz, chronią przed zimnem i przed słońcem w lecie. Magda prowadzi także warsztaty tkackie dla dzieci i dorosłych, podczas których dzieli się swoją wiedzą na temat przędzy, splotów tkackich, wyliczeń niezbędnych do stworzenia tkaniny, sprzętu, etc. Uczy jak od podstaw stworzyć własne dzieło.

Startup o sobie

Kinga Młyńska - Mikrowarzywa z Warmii

Praca naukowa nad tym, jak w naturalny sposób zwiekszyć wartość odżywczą roślin bez nawozów sztucznych, podsunęła Kindze Młyńskiej, absolwentce Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa na UWM w Olsztynie, pomysł na biznes. Faza wzrostu rośliny pomiędzy kiełkiem a tzw. babyleaf’em, to nie tylko kumulacja składników odżywczych, ale też smaku, barwy i tekstury. Mikrowarzywa, które uprawia dostarczają ich ok. kilkadziesiąt razy więcej niż dorosła roślina, a do tego nawet ich niewielka ilość podkreśla smak potraw. To m.in. słonecznik, burak, amarantus, kukurydza, kolendra, ogórecznik, por, koniczyna brokuł, rzeżucha, gorczyca, mizuna japońska, pak choi. Kinga dopracowała uprawę mikrowarzyw tak, aby jak najwiecej mogły czerpać z organicznego podłoża i słońca. Sprzedawane w niewielkich, biodegradowalnych doniczkach stały się hitem m.in. lokalnych targów zdrowej żywności, klienci zamawiają je także z dostawą pod wskazany adres. Oferuje także doniczki z jakościowymi nasionkami do samodzielnej uprawy – jej misją jest popularyzacja mikrowarzyw w formie małych, domowych upraw.

Wiedzę na temat uprawy mikrowarzyw właścicielka oferuje również w formie franczyzy. W każdym miejscu w Polsce pomaga zbudować biznes od postaw na bazie wypracowanego know-how.

Startup o sobie

Łukasz Wojtas Cuisine - RyBus

Marka RyBus powstała w 2020 roku z pasji do regionalnej kuchni i sezonowych produktów wysokiej jakości – głównie ryb i owoców morza. Jej założyciel Łukasz Wojtas znalazł nietuzinkowy pomysł na ich promocję. Jego foodtrack w ciągu jednego sezonu stał się rozpoznawalną w regionie marką. Buła z sumem, kanapka ze śledziem czy zupa rybna na esencjonalnym bulionie – te sztandarowe produkty „z okienka” podbiły rynek. Foodtrack oprócz sezonowej, letniej trasy objazdowej po uroczych zakątkach Warmii i Mazur (agroturystyki, plaże, targi lokalnej żywności, plenerowe wydarzenia kulturalne), pojawia się także na eventach rodzinnych i firmowych. To pomysł na nieszablonowe wydarzenie w swobodnej atmosferze, bez konieczności wynajmowania sali. Z czasem oferta RyBusa rozszerzyła się także o catering, warsztaty i pokazy kulinarne, kolacje premium z dowolnym, również ekskluzywnym menu.

Łukasz tworząc ofertę bazował na wieloletnim doświadczeniu w branży kulinarnej. Przez ostatnie kilka lat pracował m.in. jako head chef w prestiżowej restauracji Romantyczna w Hotelu dr Ireny Eris na Wzgórzach Dylewskich, a także jako sous chef w restauracji Nolita w Warszawie. Działalność RyBusa mimo pandemii obroniła się na rynku gastronomicznym dzięki elastycznej, nieszablonowej ofercie i wysokiej jakości dań zdobywających wśród klientów najwyższe oceny.

Startup o sobie