Od pomysłu do pożegnania gości

W jaki sposób zorganizować wydarzenie biznesowe, które angażuje, inspiruje i zapada w pamięć? Była o tym mowa podczas spotkania mentoringowego, w którym startupy z drugiej edycji projektu wzięły udział 11 stycznia 2022 r. w Kuźni Społecznej.

Eventy firmowe to wydarzenia organizowane i sponsorowane przez pracodawcę, których założeniem jest integracja pracowników, partnerów biznesowych i klientów – tych obecnych i potencjalnych. Warto je potraktować jako narzędzie do realizacji z góry założonych celów i pod tym kątem zaplanować przebieg imprezy. Michał Bartoszewicz, trener biznesu i przedsiębiorca, na przykładzie kilkunastu eventów biznesowych omówił proces ich realizacji: od pomysłu do pożegnania gości. Była mowa m.in. o przygotowaniu targów branżowych, konferencji, wspólnych działań charytatywnych, pikników, urodzin firm czy połączenia biznesu z wydarzeniem kulturalnym.

Wykład był wstępem do debaty z udziałem gości doświadczonych w branży eventowej: Agnieszki Dąbrowskiej – właścicielki agencji Event Design Group, Kuby Smerka – właściciela agencji eventowej Agencja Smerek i Pawła Rychlicy – dyrektora sprzedaży agencji eventowej Bartbo.