19 lutego zainteresowani udziałem w projekcie Speed Up Your Business mogą wziąć udział w otwartym spotkaniu informacyjnym z kadrą zarządzającą i ekspertami, którzy biorą w nim udział.

Do 1 marca 2021 roku trwa rekrutacja do II edycji projektu [Aplikuj!]. Wszelkie niezbędne informacje na temat SUYB możecie Państwo znaleźć na stronie, ale chcemy wyjść na przeciw zainteresowanym i 19 lutego, w godz. 11-15 zorganizujemy otwarte spotkanie on-line. Wezmą w nim udział m.in. prezes Banku Żywności, kierownik projektu, a także osoby odpowiedzialne za marketing, identyfikację wizualną, czy promocję firm zakwalifikowanych do II edycji projektu. Będzie można porozmawiać także z osobami, które będą opiekować się firmami od strony księgowej, prawnej czy informatycznej. W spotkaniu wezmą udział również menedżerowie inkubacji – specjaliści, którzy na czas trwania SUYB są delegowani do opieki nad danym startupem. 

Program spotkania na platformie ZOOM

https://zoom.us/j/93687123360?pwd=YTZadTJZUDZwZnZtejU3NEpKQ0lUQT09

Godz. 11-12.45. Prezentacja założeń merytorycznych projektu

  • Co to jest projekt Speed Up Your Business (SUYB)?
  • Jakie firmy mogą skorzystać z projektu?
  • Korzyści płynące z uczestnictwa w SUYB.
  • Charakterystyka i zasady korzystania z bezpłatnych usług oferowanych w SUYB.
  • Prezentacja sylwetek ekspertów, z którymi będą współpracować uczestnicy projektu (menedżerowie inkubacji, marketingowiec, grafik, księgowa, prawnik, informatyk).
  • Formalności i zasady aplikacji do projektu.

Godz. 12.45-13. Pytania i odpowiedzi

  • Otwarta dyskusja z ekspertami i kadrą realizującą projekt.

Godz. 13-15.  Pytania indywidualne do menedżera lub kadry zarządzającej projektem

  • Możliwość indywidualnej konsultacji, omówienie wątpliwości, porady na temat wypełnienia formularza rejestracyjnego.

Chętnych prosimy o potwierdzenie udziału poprzez formularz rejestracyjny: