fbpx
 Udany związek z klientem

Zdążyliśmy już przywyknąć do tego, że znaczna część życia społecznego przeniosła się do social media. Za nim powędrował świat reklamy i promocji. Na co uważać, tworząc własną strategię social media marketingu była mowa podczas spotkania networkingowego „Jak skutecznie promować firmę w internecie”, które odbyło się 9 listopada w Kuźni Społecznej. Monika Tarnowska właścicielka agencji marketingowej Lupa Marketing i Michał Bartoszewicz, trener biznesu i przedsiębiorca, poprowadzili szkolenie nie tylko dla startupów biorących udział w projekcie Speed Up Your Business, ale też innych przedsiębiorców z Warmii i Mazur. Mówili m.in. o narzędziach, które są sposobem na dialog z klientami, umożliwiający poznanie ich opinii, odczuć, potrzeb.

– W social media mamy za zadanie stworzyć udany związek z klientem. A nikt nie lubi relacji, w której mówi tylko jedna osoba – przyznała Monika Tarnowska.

Była także mowa o obliczaniu budżetu reklamowego i wyborze odpowiednich kanałów dla naszego przedsięwzięcia. Podczas części poświęconej remarketingowi w social mediach, uczestnicy dowiedzieli się jak tworzyć grupy niestandardowych odbiorców i jak docierać do osób, które odwiedziły witrynę. Słowem: jak prowadzić profile, aby zwiększyć sprzedaż, przyciągnąć nowe grupy klientów. A także wykreować wizerunek, który sprawi, że zbudujemy prawdziwą, trwałą więź opartą nie tylko na dobrym produkcie lub usłudze, ale przede wszystkim też na emocjach, które wywołuje.