W świecie influencerów

Marka osobista jest tym, co mówią o tobie ludzie gdy wychodzisz z pokoju. Słowa Jeffa Bezosa były lajtmotivem spotkania mentoringowego, które 23 listopada poprowadził Michał Bartoszewicz, trener biznesu. Podczas warsztatów i dyskusji z udziałem gości, uczestnicy drugiej edycji projektu dowiedzieli się, jak rozwijać firmę korzystając z marki osobistej jej właściciela.

– Każdy z nas jest marką osobistą, pytanie czy ją kreuje. W świecie, gdzie stale spada zaufanie do firm, producentów, podpierają się one ludźmi, którzy potrafią swoją osobowością uwiarygodnić produkty lub usługi – twierdzi Michał. – To ludzie tacy ja my. Każdy może stać się częścią świata influencerów, który wart jest miliardy.

Podczas warsztatów uczestnicy poznali m.in. zasady Ikigai – japońskiej filozofii szczęścia. Jednym z najważniejszych jej filarów jest poszukiwanie zajęć, które pozwalają nam na całkowite zatopienie się w chwili, wyzwalają twórcze i porywające flow.

W dyskusji poprowadzonej przez Michała wzięła udział Sylwia Lenart, ekspert budowania marki w social media, mentor marketingu. Marcin Zarębski, marketing manager opowiadał o budowaniu wizerunku sportowców. Marta Bartoszewicz, rzecznik prasowy Urzędu Miasta w Olsztynie, mówiła m.in. o archetypach, z jakich korzystają politycy w kontaktach z odbiorcami.