Lekcja biznesu ze specjalistami
Czy w social mediach można skutecznie sprzedawać, jak promować startup, czy jak dobrze wykorzystać potencjał landing page? – to tematy spotkań, które poruszymy w dyskusji ze specjalistami podczas otwartego networkingu biznesowego, który odbędzie się 20 kwietnia 2022 roku w Kuźni Społecznej. 
 
Wstęp Wolny.

PROGRAM

09:00-11:00

Sprzedaż w SOCIAL MEDIACH

 

Monika Tarnowska – właścicielka agencji marketingowej Lupa Marketing. Współtworzy wraz ze swoim zespołem kanały firmowe w social mediach, prowadzi pełen marketing firm, buduje silne brandy. Jak głosi hasło Lupy: Powiększamy Zyski Firm! Stawia na praktyczne i efektywne rozwiązania, ale zawsze z dużym ładunkiem stylu i smaku.

11:00-11:15

Przerwa

11:15-12:30

Debata: Jak promować startup zanim jeszcze wejdzie na rynek?

 

Prowadzący:

Michał Bartoszewicz – przedsiębiorca od kilkunastu lat tworzący nieszablonowe biznesy. Właściciel firm działających na rynku mediów: czasopisma lifestylowego MADE IN Warmia & Mazury oraz agencji kreatywnej Auris Media Group. Pracował dla takich marek, jak Johnson & Johnson, Schwarzkopf, Costa Coffee, Michelin, Lotto czy Auchan. Zanim jednak w biznesie zaczął osiągać doskonałe wyniki, zaliczył kilka spektakularnych porażek. Swoje doświadczenie od kilku lat przekazuje jako trener biznesu. Uczy, jak rozwijać biznes zachowując harmonię między „mieć” a „być”.

 

Goście:

Łukasz Kruszewski – CEO agencji marketingowej PHENOMEN 

Praktyk marketingu strategicznego. Od blisko 15 lat działa w obszarze sprzedaży i marketingu. Specjalista w brandingu, budowania wizerunku i promocji marki. Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Marketingu, współwłaściciel ogólnopolskiej sieci biur Freedom Nieruchomości sp. z o.o. CEO PHENOMEN studio. Uczestnik programu CIM – Chartered Institute of Marketing oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego na SAR. Autor książek o marketingu i sprzedaży z zakresu nieruchomości oraz współautor i komentator książek: Praktyka Brandingu, Strategia Marketingowa.

 

Monika Tarnowska – właścicielka agencji marketingowej Lupa Marketing. Współtworzy wraz ze swoim zespołem kanały firmowe w social media, prowadzi pełen marketing firm, buduje silne brandy. Jak głosi hasło Lupy: Powiększamy Zyski Firm! Stawia na praktyczne i efektywne rozwiązania, ale zawsze z dużym ładunkiem stylu i smaku.

Andrzej Sadowski – prowadzący agencję Panda Marketing specjalizującą się w budowie procesów komunikacyjnych od strategii poprzez branding po realizację działań skupiających uwagę klientów. Zaangażowany w projekty promujące biznes i technologię w ramach Fundacji Więcej Niż Jeziora, takich jak Startup Weekend, Startup Fuckups czy Olsztyn Kreatywnie.

12:30 – 12:45

Wykorzystanie landing page jako narzędzia marketingowego do generowania leadów i/lub walidacji produktu/usługi

 

Mariusz Mieczkowski – Prosatis Sp. z o.o.

12:30-13:00

Podsumowanie debaty/networking przy kawie