W rekrutacji uzupełniającej do projektu wyłoniliśmy trzy firmy. Możecie zapoznać się z ich profilem.
Custom Drinks
Mobilny bar sygnowany marką Custom Drinks, pojawiający się na eventach firmowych lub rodzinnych kradnie całe show. Szymon Fiedorowicz, doświadczony w branży gastronomicznej postawił na niszowe usługi podkreślające klimat wydarzeń dla dzieci i dorosłych. Od Kinder balów po wesela, od branżowych konferencji po huczną integrację pracowników – bar dopasowuje się do okoliczności, upodobań uczestników a przede wszystkim tworzy klimat i emocje, które na długo zostają w pamięci. Wyszukany sprzęt barmański, fantazyjne kostiumy, akcesoria, wyposażenie, muzyka, personalizowane gadżety – to wszystko podkreśla okoliczności spotkania. Jego fascynacja kuchnią molekularną z użyciem ciekłego azotu pozwala tworzyć wyszukane, również bezalkoholowe drinki z efektami specjalnymi. Szymon posiada także rzadkie umiejętności tzw. hydrosommeliera pozwalające przygotować interesującą degustację wody z różnych stron świata lub wyczarować na jej bazie wyszukane trunki. Firma ma też w ofercie gratkę dla miłośników kawy, wina czy whisky. Jego oferta eventowa dla dzieci pod hasłem m.in Szalony Naukowiec, Piraci, Minionki wciąga maluchy do świata wyobraźni. A temperament i umiejętności całej ekipy Custom Drinks sprawiają, że nawet największy ponurak, zaliczy imprezę do udanych.
Łukasz Wojtas
Zawsze fascynowała go kuchnia regionalna Warmii i Mazur. Dlatego pandemia natchnęła Łukasza Wojtasa aby tę pasję i wieloletnie doświadczenie w prestiżowych restauracjach przekuć na własny kulinarny biznes. Foodtrack RyBus w ciągu kilku miesięcy stał się kulinarną perełką Warmii. Odwiedzając agroturystyki, goszcząc podczas eventów, targów, na plażach w Olsztynie i okolicach, wypracował rozpoznawalną markę gastronomiczną i grupę stałych klientów. Łukasz postawił na coraz bardziej niszowy produkt – świeże lokalne ryby. Sekretem jego prostych dań z okienka, jak buła z sumem, podpłomyk z pstrągiem czy zupa rybna, jest jakość produktów. To świeże ryby od sprawdzonych regionalnych dostawców, domowe pieczywo, ekologiczne warzywa, autorskie sosy i marynaty. W sezonie pandemicznym foodtrack pojawia się pod siedzibami firm, zachęcając do bezpiecznego posiłku w plenerze. Kuchnia regionalna w prostym wydaniu zyskała stałych klientów, co zachęciło właściciela do poszerzenia oferty o pokazy kulinarne i catering dla firm i osób prywatnych. Ich bazą jest lokalny jakościowy, sezonowy produkt.
VRMEDICINE
Przełom w diagnostyce chorób – tak można określić innowacyjne narzędzia sygnowane marką VR Medicine. Połączenie nowoczesnej technologii z wiedzą medyczną, zaowocowało stworzeniem narzędzia wykorzystującego rzeczywistość wirtualną do obrazowania organów wewnętrznych. Ich precyzyjny model bazujący na setkach wyników badań radiologicznych, pomaga m.in. usprawnić proces diagnozowania choroby i określić zakres leczenia, zaplanować operację. W pierwszej kolejności zespół VR Medicine złożony m.in z lekarzy specjalistów wziął „na warsztat” wątrobę, obecnie pracuje nad trzustką, w planach są kolejne organy jamy brzusznej. Dodatkowym produktem firmy jest oprogramowanie, pozwalające na korzystanie przez m.in. placówki medyczne z narzędzi do obrazowania organów.